Call to action: Πως να αυξήσετε τα κλικ έως και 400% - WEB DESIGN|SEO|PARAMARKETING.GR
Call to action: Πως να αυξήσετε τα κλικ έως και 400% - WEB DESIGN|SEO|PARAMARKETING.GR:
Σίγουρα όλοι μας έχουμε επισκεφτεί πολύχρωμες ιστοσελίδες με χρωματιστά
έντονα κουμπάκια να αναβοσβήνουν που να μας λένε κάντε κλικ εδώ,
αγοράστε αυτό ή κάντε κάτι άλλο.
Το call to action είναι αυτό το
κείμενο ή το κουμπάκι που θα παραπέμπει τον χρήστη να αναλάβει δράση και
να κάνει κάτι. Για παράδειγμα να γραφτεί στην λίστα με τα emails, να ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις της ιστοσελίδας μας, να αγοράσει ένα νέο προϊόν ή να συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας.
Τι χρειάζεται όμως για να φτιάξουμε ένα σωστό call to action που να ενεργοποιεί τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας να κάνει κλικ πάνω σε αυτό;
Παρακάτω
σας δίνω 7 χρυσές συμβουλές που με έχουν βοηθήσει και εμένα όλα αυτά τα
χρόνια στο επαγγελματικό blog μου αλλά και σίγουρα θα σας βοηθήσουν και
εσάς άμα τις αξιοποιήσετε για να αυξήσετε τις μετατροπές και την
επισκεψιμότητα κατά 400% ή και περισσότερο.
Call to action: Πως να αυξήσετε τα κλικ έως και 400%
Τι είναι το call to action;Σίγουρα όλοι μας έχουμε επισκεφτεί πολύχρωμες ιστοσελίδες με χρωματιστά
έντονα κουμπάκια να αναβοσβήνουν που να μας λένε κάντε κλικ εδώ,
αγοράστε αυτό ή κάντε κάτι άλλο.
Το call to action είναι αυτό το
κείμενο ή το κουμπάκι που θα παραπέμπει τον χρήστη να αναλάβει δράση και
να κάνει κάτι. Για παράδειγμα να γραφτεί στην λίστα με τα emails, να ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις της ιστοσελίδας μας, να αγοράσει ένα νέο προϊόν ή να συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας.
Τι χρειάζεται όμως για να φτιάξουμε ένα σωστό call to action που να ενεργοποιεί τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας να κάνει κλικ πάνω σε αυτό;
Παρακάτω
σας δίνω 7 χρυσές συμβουλές που με έχουν βοηθήσει και εμένα όλα αυτά τα
χρόνια στο επαγγελματικό blog μου αλλά και σίγουρα θα σας βοηθήσουν και
εσάς άμα τις αξιοποιήσετε για να αυξήσετε τις μετατροπές και την
επισκεψιμότητα κατά 400% ή και περισσότερο.
Comments
Post a Comment